Köszöntöm Újpest honlapján!
Déri Tibor, Újpest polgármestere
Ujpestmedia.hu
2020. március 19-től a friss és fontos IV. kerületi hírek új hírportálunkon érhetők el: ujpestmedia.hu. A hivatalos önkormányzati dokumentumok, közlemények, hírek továbbra is ezen a felületen érhetők el és folyamatosan frissülnek. |
klíMA Pont az Újpesti Városnapokon
Szeretettel várunk minden érdeklődőt 2021. augusztus 28-29-én az Újpesti Városnapok rendezvényen található klíMA Ponton!
|
Ezek a járatok módosulnak este nyolc után
Mintegy ötven járatot ritkítanak, vagy nem indítanak el a kijárási tilalom idősávjában. |
Újpesti Találkozások
Újpest ahol szeretünk élni
Városkalauz - Újpest 2017
Az oldalt 14925638 alkalommal 10454595 látogató nézte meg a mai napig 2009.01.01. óta |
| | << Szervezeti egységek |
FELHÍVÁS
A Polgármesteri Hivatal módosított belépési rendje
Tisztelt Ügyfeleink!
A koronavírus járvány elleni védekezés érdekében, kiemelten a kerületben lakók és a hivatali dolgozók egészségének védelmében 2020. november 5. napjától megváltozik a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatal épületeibe való belépés rendje, figyelemmel a járványügyi készültségi időszak intézkedéseire.
A Polgármesteri Hivatalba továbbra is csak a bejáratnál elvégzett testhőmérséklet-mérést követően lehet belépni, amennyiben a belépni szándékozó személy testhőmérséklete nem haladja meg a 37,00 Celsius fokot.
Az épületben ezt követően csak orvosi maszk, munkavédelmi maszk, illetve textil vagy más anyagból készült maszk (a továbbiakban együtt: maszk) viselésével lehet tartózkodni olyan módon, hogy maszk az az orrot és a szájat együttesen és folyamatosan elfedje.
A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinél, a munkaszobákban személyes ügyfélfogadás csak halaszthatatlan, más módon el nem intézhető ügy esetén engedélyezett, ekkor is kizárólag előre egyeztetett időpontban.
Anyakönyvi eljárást igénylő ügyben kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy kizárólag előzetes telefonos időpont egyeztetést követően - elsősorban újpesti lakosok - keressék fel személyesen az Anyakönyvi Csoport munkatársait, lehetőség szerint kísérő személy nélkül.
Anyakönyvi Csoport telefonos elérhetősége: 06 1 231 31 23, vagy 06 1 231 3119
Az igényelt anyakönyvi kivonat átvételének lehetőségét, - amennyiben az ügyfél nem postai úton történő továbbítást kért - a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (1042 Budapest István út 15.) minden szerdai napon 10.00 és 16. 00 óra között biztosítjuk.
A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati helyiségében (1042 Budapest IV., István út 15.) egyszerre maximum 2 fő tartózkodhat.
A Polgármesteri Hivatal Szociális Osztályának ügyfélszolgálatán (1042 Budapest IV., Király utca 12-14.) ügyfelek kizárólag az ügyfélszolgálati térben tartózkodhatnak úgy, hogy az épületbe egyszerre maximum annyi fő engedhető be, ahány ügyfélszolgálati pult működik.
A Polgármesteri Hivatal Lakásügyi Osztályán ügyfélfogadási időben - előzetes telefonos időpont egyeztetést követően - helyiségenként legfeljebb egy ügyfél tartózkodhat.
Lakásügyi Osztály telefonos elérhetősége: 06 231 31 79
A házasságkötések megtartására vonatkozó speciális szabályok
1. A Hivatal házasságkötések céljára szolgáló rendezvénytermében a házasságkötésnél kizárólag
- a szertartás vezetője, illetve az anyakönyvvezető,
- a házasulók,
- a házasulók tanúi,
- a házasulók szülei, nagyszülei,
- a házasulók testvérei és
- a házasulók gyermekei
lehetnek jelen, melyet a d), e), f) pontban jelöltek Nyilatkozat aláírásával kötelesek igazolni.
2. A Hivatal épületében egyszerre csak egy házasuló pár és vendégeik tartózkodhatnak.
3. Azon házasuló fél vagy a házasságkötésre meghívott vendég, aki a járványügyi készültségi időszak utazási korlátozásairól szóló 408/2020. (VIII. 30.) Korm. rendelet alapján karanténban/ hatósági házi karanténban került elhelyezésre: a Hivatalba, valamint annak a házasságkötések céljára szolgáló rendezvénytermébe nem léphet be a karantén idej alatt. Amennyiben ezen személy/ ügyfél a tiltó rendelkezés ellenére belép a Hivatalba és/vagy a házasságkötések céljára szolgáló rendezvényterembe, e felelőtlen magatartása miatt bekövetkező esetleges károkért a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint teljeskörű felelősséggel tartozik.
Bővebben itt >>
|
Elérhetőségek
| | A gondnokság feladatai:
- riasztóberendezéssel kapcsolatos feladatok
- szállítók, bútormozgatók megrendelése és koordinálása
- használhatatlan anyagok, sitt, szemét elszállítása
- szemétszállítás, kukák megrendelése, tisztántartása és ellenőrzése
- nagytakarítás megrendelése, megszervezése
- takarítás ellenőrzése
- hivatal higiéniás felszerelésének utánpótlása
- telefonközpont üzemeltetése
- postai szolgálat ellátása
- gondoskodás a középületek fel lobogózásáról, zászlók rendelése
- rendezvények szervezése, koordinálása
- leselejtezett iratanyagok megsemmisítése
- irodaszerek beszerzése, kiadása
|
| A főosztály további irodái, kirendeltségei és osztályai
| |
Munkatársak
| |
|