TÁJÉKOZTATÁS A POLGÁRMESTERI HIVATAL 2020. DECEMBERI ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJÉNEK VÁLTOZÁSÁRÓL
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Budapest Főváros IV. ker. Újpest Önkormányzat Képviselő- testülete az 1/2020. (I.31.) számú önkormányzati rendeletében Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat
Polgármesteri Hivatalában 2020. december 23. napjától 2020. december 31. napjáig terjedő időszakban
igazgatási szünetet rendelt el.
Az igazgatási szünet ideje alatt az Ügyfélfogadás szünetel, a Hivatal zárva tart.
Halaszthatatlan ügyekben (
kizárólag haláleset és kivételesen születés anyakönyvezése)
a Polgármesteri Hivatal 2020. december 28-án (hétfőn) és 2020. december 30-án (szerdán) 14-16 óráig
ügyeletet tart. Az igazgatási szünet alatt üzemeltetett ügyeleti telefonszámunk:
231-3101.
Az igazgatási
szünet utáni első munkanap: 2021. január 4. hétfő.
Megértésüket köszönjük.
Budapest, 2020 december 17.
dr. Dallos Andrea sk.