TÁJÉKOZTATÁS: ezen oldalon található archív információkat jogszabályi előírás alapján meg kell tartani.


A hatályos honlap ezen a linken érhető el: https://ujpest.hu
Hirdetmények | Újpest
Köszöntöm Újpest honlapján!
Déri Tibor
Déri Tibor, Újpest polgármestere
Legfrissebb Archívum
Ujpestmedia.hu

2020. március 19-től a friss és fontos IV. kerületi hírek új hírportálunkon érhetők el: ujpestmedia.hu. A hivatalos önkormányzati dokumentumok, közlemények, hírek továbbra is ezen a felületen érhetők el és folyamatosan frissülnek.
klíMA Pont az Újpesti Városnapokon

Szeretettel várunk minden érdeklődőt 2021. augusztus 28-29-én az Újpesti Városnapok rendezvényen található klíMA Ponton!
Ezek a járatok módosulnak este nyolc után

Mintegy ötven járatot ritkítanak, vagy nem indítanak el a kijárási tilalom idősávjában.

Ajánlott videó



Mostantól Újpest TV vagyunk! Együtt Önökkel!

Az Újpest TV legfrissebb adása...

Újpesti Találkozások



Városkalauz - Újpest 2017


Városkalauz - Újpest 2017

Kapcsolatok











Főépítészi Iroda dokumentumai



Főépítészi Iroda elérhetősége
Az oldalt 14935848 alkalommal 10463798 látogató nézte meg a mai napig 2009.01.01. óta
Hirdetmények
aktuális   folyamatos    Elszállított gépjárművek   Adóhatósági hirdetményi közlés   közbeszerzés 2011   közbeszerzés 2012   közbeszerzés 2013   közbeszerzés 2014   közbeszerzés 2015   közbeszerzés 2016   közbeszerzés 2017   közbeszerzés 2018   közbeszerzés 2019   közbeszerzés 2020   
Regionális Diszpécser Szolgálat tájékoztatója

Budapesten és Pest megyében a Regionális Diszpécser Szolgálat elérhetősége:

+36 1 338 4186
MILYEN ESETEKBEN HÍVJUK A DISZPÉCSER SZOLGÁLATOT?

  • Ha a hajléktalan ember veszélyben van (pl.: nedves a ruházata, földön fekszik takaró és alatta lévő karton nélkül, kihűlés, fagyás fenyegeti).
  • Ha a hajléktalan ember segítséget kér, de Ön nem tudja, milyen típusú segítségre lenne szüksége.
  • Információra, segítségre van szüksége, mert Ön, családtagja, barátja, rokona, ismerőse hajléktalanná vált, vagy ennek veszélye fenyegeti.
  • Ha a környezetében élő fedél nélkül élő ember a szokásaitól eltérően viselkedik (pl.: nem kelt fel, amikor szokott, egész nap fekszik).

KÉRJÜK AMENNYIBEN TELEFONÁL, AZ ALÁBBIAK SZERINT TEGYE MEG A BEJELENTÉST:
  1. Helyszín? (pontos cím, ennek hiányában a helyszín megközelíthetősége)
  2. Mit tapasztalt? (pl.: földön fekszik, nem a megszokott módon viselkedik, fájdalomra panaszkodik)
  3. A bejelentett személy neme, kb. kora, amennyiben Önnek tudomása van róla, neve.
  4. A hajléktalan embernek van-e állata (ez azért fontos, mert az állat elhelyezését biztosítanunk kell, amíg a gazdája nem tudja ellátni)? Amennyiben van, milyen állapotban van?
  5. Ha megszólította a hajléktalan embert, kérjük, kérdezze meg, milyen segítségre van szüksége!
  6. Amennyiben a helyszínen tud maradni, vagy vállalja, hogy a helyszín felkutatásában további információkat ad munkatársainak számára, az Ön neve és telefonszáma (szükség lehet visszahívására, ha nehezen vagy nem találjuk meg a helyszínt).
  7. Kérjük, várjon a diszpécser esetleges kérdéseire (az információk pontosítása érdekében fontos), és csak ezután tegye le a telefont!

MILYEN ESETEKBEN HÍVHATUNK MENTŐT?


Minden esetben, amikor a beteg azonnali egészségügyi ellátásra szorul:
  • ha életveszély, vagy annak gyanúja áll fenn (eszméletlen állapot, bármilyen eredetű súlyos vérzés stb.),
  • baleset, sérülés, bármilyen eredetű mérgezés esetén,
  • megindult szülés, illetve a fennálló terhesség alatt bekövetkező rendellenesség miatt
  • ha erős fájdalom, vagy más riasztó panasz, illetve tünet észlelhető (pl.: fulladásérzés, nehézlégzés, végtagbénulás stb.)
  • ha olyan magatartászavart észlelünk, amely során a beteg saját maga, vagy mások életét veszélyezteti.

A mentők hívószáma az ország egész területén: 112

Letölthető dokumentumok
Tájékoztató  







Kapcsolatok

































EU Cookie Law warning message demo page