Köszöntöm Újpest honlapján!
Déri Tibor, Újpest polgármestere
Újpesti Találkozások
Újpest ahol szeretünk élni
Városkalauz - Újpest 2017
Az oldalt 14935520 alkalommal 10463496 látogató nézte meg a mai napig 2009.01.01. óta |
| | Igazgatási Osztály | |
Elektronikus ügyintézés a kereskedelemben
Tájékoztatás e-ügyintézésről
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy eljárásaink megindítására cégek és egyéni vállalkozók számára csak elektronikusan van lehetőség, az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól 2015. évi CCXXII. törvény alapján.
Az űrlapokkal történő elektronikus ügyintézésre a Hivatal honlapján (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap ), az e-papírral (https://epapir.gov.hu) történő elektronikus ügyindításra az úgynevezett Személyes Ügyintézési Felületen is lehetőség van. Kérjük, hogy telefonszámát és e-mail címét feltétlenül tüntesse fel a nyomtatványokon!
Amennyiben az ügyhöz jogszabály:
– igazgatási-szolgáltatási díj megfizetési kötelezettséget írt elő (pl: telep engedély 5000,-Ft), azt az ügy megindításával egyidejűleg Budapest Főváros IV. Kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatal által vezetett 12001008-01330556-00100002 számú számlaszámra történő utalással teljesítheti.
Közleménybe minden esetben tüntesse fel az ügyfél nevét és az eljárás típusát!
A befizetés igazolásához csatolja a kérelemhez az utalási megbízást, vagy banki igazolást.
ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS MENETE
Az elektronikus bejelentés akkor lesz sikeres, ha a bejelentő a mellékleteket már előzetesen beszkennelte beadványához, ezek a következők:
- Amennyiben igazgatási szolgáltatási díjköteles az eljárás, akkor a megfizetéséről szóló átutalási igazolás
- Ingatlan használatát igazoló irat (bérleti szerződés, tulajdonosi hozzájárulás)
- Aláírás minta (cégek esetében)
- 30 napnál nem régebbi cégkivonat / egyéni vállalkozói igazolás (netről letöltött is megfelel)
Címzett: Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata | | | |
|