TÁJÉKOZTATÁS: ezen oldalon található archív információkat jogszabályi előírás alapján meg kell tartani.


A hatályos honlap ezen a linken érhető el: https://ujpest.hu
Újpest
Köszöntöm Újpest honlapján!
Déri Tibor
Déri Tibor, Újpest polgármestere
Legfrissebb Archívum
Ujpestmedia.hu

2020. március 19-től a friss és fontos IV. kerületi hírek új hírportálunkon érhetők el: ujpestmedia.hu. A hivatalos önkormányzati dokumentumok, közlemények, hírek továbbra is ezen a felületen érhetők el és folyamatosan frissülnek.
klíMA Pont az Újpesti Városnapokon

Szeretettel várunk minden érdeklődőt 2021. augusztus 28-29-én az Újpesti Városnapok rendezvényen található klíMA Ponton!
Ezek a járatok módosulnak este nyolc után

Mintegy ötven járatot ritkítanak, vagy nem indítanak el a kijárási tilalom idősávjában.

Ajánlott videó



Mostantól Újpest TV vagyunk! Együtt Önökkel!

Az Újpest TV legfrissebb adása...

Újpesti Találkozások



Városkalauz - Újpest 2017


Városkalauz - Újpest 2017

Kapcsolatok











Főépítészi Iroda dokumentumai



Főépítészi Iroda elérhetősége
Az oldalt 14935502 alkalommal 10463480 látogató nézte meg a mai napig 2009.01.01. óta
Gazdasági Főosztály
 
<< Szervezeti egységek

FELHÍVÁS

A Polgármesteri Hivatal módosított belépési rendje


Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus járvány elleni védekezés érdekében, kiemelten a kerületben lakók és a hivatali dolgozók egészségének védelmében 2020. november 5. napjától megváltozik a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatal épületeibe való belépés rendje, figyelemmel a járványügyi készültségi időszak intézkedéseire.

A Polgármesteri Hivatalba továbbra is csak a bejáratnál elvégzett testhőmérséklet-mérést követően lehet belépni, amennyiben a belépni szándékozó személy testhőmérséklete nem haladja meg a 37,00 Celsius fokot.

Az épületben ezt követően csak orvosi maszk, munkavédelmi maszk, illetve textil vagy más anyagból készült maszk (a továbbiakban együtt: maszk) viselésével lehet tartózkodni olyan módon, hogy maszk az az orrot és a szájat együttesen és folyamatosan elfedje.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinél, a munkaszobákban személyes ügyfélfogadás csak halaszthatatlan, más módon el nem intézhető ügy esetén engedélyezett, ekkor is kizárólag előre egyeztetett időpontban.

Anyakönyvi eljárást igénylő ügyben kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy kizárólag előzetes telefonos időpont egyeztetést követően - elsősorban újpesti lakosok - keressék fel személyesen az Anyakönyvi Csoport munkatársait, lehetőség szerint kísérő személy nélkül.

Anyakönyvi Csoport telefonos elérhetősége: 06 1 231 31 23, vagy 06 1 231 3119

Az igényelt anyakönyvi kivonat átvételének lehetőségét, - amennyiben az ügyfél nem postai úton történő továbbítást kért - a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (1042 Budapest István út 15.) minden szerdai napon 10.00 és 16. 00 óra között biztosítjuk.

A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati helyiségében (1042 Budapest IV., István út 15.) egyszerre maximum 2 fő tartózkodhat.

A Polgármesteri Hivatal Szociális Osztályának ügyfélszolgálatán (1042 Budapest IV., Király utca 12-14.) ügyfelek kizárólag az ügyfélszolgálati térben tartózkodhatnak úgy, hogy az épületbe egyszerre maximum annyi fő engedhető be, ahány ügyfélszolgálati pult működik.

A Polgármesteri Hivatal Lakásügyi Osztályán ügyfélfogadási időben - előzetes telefonos időpont egyeztetést követően - helyiségenként legfeljebb egy ügyfél tartózkodhat.

Lakásügyi Osztály telefonos elérhetősége: 06 231 31 79

A házasságkötések megtartására vonatkozó speciális szabályok

1. A Hivatal házasságkötések céljára szolgáló rendezvénytermében a házasságkötésnél kizárólag
  1. a szertartás vezetője, illetve az anyakönyvvezető,
  2. a házasulók,
  3. a házasulók tanúi,
  4. a házasulók szülei, nagyszülei,
  5. a házasulók testvérei és
  6. a házasulók gyermekei
    lehetnek jelen, melyet a d), e), f) pontban jelöltek Nyilatkozat aláírásával kötelesek igazolni.

2. A Hivatal épületében egyszerre csak egy házasuló pár és vendégeik tartózkodhatnak.

3. Azon házasuló fél vagy a házasságkötésre meghívott vendég, aki a járványügyi készültségi időszak utazási korlátozásairól szóló 408/2020. (VIII. 30.) Korm. rendelet alapján karanténban/ hatósági házi karanténban került elhelyezésre: a Hivatalba, valamint annak a házasságkötések céljára szolgáló rendezvénytermébe nem léphet be a karantén idej alatt. Amennyiben ezen személy/ ügyfél a tiltó rendelkezés ellenére belép a Hivatalba és/vagy a házasságkötések céljára szolgáló rendezvényterembe, e felelőtlen magatartása miatt bekövetkező esetleges károkért a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint teljeskörű felelősséggel tartozik.

Bővebben itt >>



Elérhetőségek


Cím: 1041 Budapest István út 14. I. em., 46/a
Telefon: 231-31-44/375
Fax: 231-31-45





A főosztály további irodái, kirendeltségei és osztályai

Adóigazgatási Osztály
Költségvetési Osztály
Pénzügyi és Számviteli Osztály
Király utcai pénztár
István úti pénztár
Vagyongazdálkodási Osztály

Kapcsolódó ügyek
Adóigazgatási Osztály
Adó- és értékbizonyítvány kiállítása
Adóigazolás, illeték, méltányossági eljárás, túlfizetés
Elektronikusan intézhető ügyek
Építményadó
Felszámolási eljárások
Gépjárműadó - FIGYELEM, VÁLTOZÁS
Idegenforgalmi adó
Köztartozások, végrehajtás
Magánfőző által előállított magánfőzött párlat utáni jövedéki adó
Magánszemélyek kommunális adója
Reklámhordozók építményadója
Talajterhelési díj
Telekadó
Települési adó
Végrehajtás
Vagyongazdálkodási Osztály
Kérelem közterület-használat engedélyezése iránt -
Figyelem! Változás a vendéglátó üzletek teraszaira vonatkozó közterület használat szabályozásában.
Kérelem közterület-használat engedélyezése reklám, reklámcélú berendezés, cégér elhelyezése iránt



Munkatársak

Katona-Berényiné Ferencz Krisztina osztályvezető
Bolváry Brigitta osztályvezető
Dr. Piros Judit vagyongazdálkodási referens
T. Kovács Beáta osztályvezető
Ilcsik Orsolya osztályvezető-helyettes
Körmendi Tímea osztályvezető-helyettes
Nagy Gabriella osztályvezető-helyettes
Balanyi Ildikó pénzügyi- és számviteli referens
Bartáné Győrfi Piroska
Cserháti-Varga Luca pénzügyi- és számviteli referens
Farkas Béláné vagyongazdálkodási ügyintéző
Farkasné Petrik Melinda pénzügyi- és számviteli referens
Fejesné Zobolyák Hajnalka adóigazgatási referens
Fodor Erika adóigazgatási referens
Fodorné Bódi Éva adóigazgatási ügyintéző
Garajszki Emese Gabriella pénztáros - ügyintéző
Hajmási Béláné adóigazgatási ügyintéző
Hock Adrienn adóigazgatási referens
Juhász András főosztályvezető
Kalcsó-Luttye Erzsébet Gizella költségvetési ügyintéző
Kalló Ferenc pénzügyi- és számviteli ügyintéző
Kovács Krisztina adóigazgatási ügyintéző
Kovács Mónika Beáta adóigazgatási ügyintéző
Kovácsné Rácz Zita pénzügyi- és számviteli referens
Krajnik Gyöngyi adóigazgatási referens
Laki Ildikó ügyviteli munkatárs
László Viktória Veronika költségvetési ügyintéző
Malachowsky Ágnes adóigazgatási ügyintéző
Miklós Andrea Edit költségvetési ügyintéző
Novák József adóigazgatási referens
Petrenkó Edina pénzügyi- és számviteli referens
Pnyakovics Árpádné adóigazgatási ügyintéző
Rákosi Lászlóné pénzügyi- és számviteli referens
Sík Sándor adóigazgatási referens
Somogyi Katalin pénzügyi- és számviteli referens
Sziklai Attiláné adóigazgatási ügyintéző
Szunyoghné Hlatki Éva pénzügyi- és számviteli referens
Tóth Edina vagyongazdálkodási referens
Zsupos Rita pénzügyi- és számviteli referens





Kapcsolatok

































EU Cookie Law warning message demo page