TÁJÉKOZTATÁS: ezen oldalon található archív információkat jogszabályi előírás alapján meg kell tartani.


A hatályos honlap ezen a linken érhető el: https://ujpest.hu
Újpest
Köszöntöm Újpest honlapján!
Déri Tibor
Déri Tibor, Újpest polgármestere
Legfrissebb Archívum
Ujpestmedia.hu

2020. március 19-től a friss és fontos IV. kerületi hírek új hírportálunkon érhetők el: ujpestmedia.hu. A hivatalos önkormányzati dokumentumok, közlemények, hírek továbbra is ezen a felületen érhetők el és folyamatosan frissülnek.
klíMA Pont az Újpesti Városnapokon

Szeretettel várunk minden érdeklődőt 2021. augusztus 28-29-én az Újpesti Városnapok rendezvényen található klíMA Ponton!
Ezek a járatok módosulnak este nyolc után

Mintegy ötven járatot ritkítanak, vagy nem indítanak el a kijárási tilalom idősávjában.

Ajánlott videó



Mostantól Újpest TV vagyunk! Együtt Önökkel!

Az Újpest TV legfrissebb adása...

Újpesti Találkozások



Városkalauz - Újpest 2017


Városkalauz - Újpest 2017

Kapcsolatok











Főépítészi Iroda dokumentumai



Főépítészi Iroda elérhetősége
Az oldalt 14642832 alkalommal 10209140 látogató nézte meg a mai napig 2009.01.01. óta
Igazgatási Főosztály
 
<< Szervezeti egységek

FELHÍVÁS

A Polgármesteri Hivatal módosított belépési rendje


Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírus járvány elleni védekezés érdekében, kiemelten a kerületben lakók és a hivatali dolgozók egészségének védelmében 2020. november 5. napjától megváltozik a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzat Polgármesteri Hivatal épületeibe való belépés rendje, figyelemmel a járványügyi készültségi időszak intézkedéseire.

A Polgármesteri Hivatalba továbbra is csak a bejáratnál elvégzett testhőmérséklet-mérést követően lehet belépni, amennyiben a belépni szándékozó személy testhőmérséklete nem haladja meg a 37,00 Celsius fokot.

Az épületben ezt követően csak orvosi maszk, munkavédelmi maszk, illetve textil vagy más anyagból készült maszk (a továbbiakban együtt: maszk) viselésével lehet tartózkodni olyan módon, hogy maszk az az orrot és a szájat együttesen és folyamatosan elfedje.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeinél, a munkaszobákban személyes ügyfélfogadás csak halaszthatatlan, más módon el nem intézhető ügy esetén engedélyezett, ekkor is kizárólag előre egyeztetett időpontban.

Anyakönyvi eljárást igénylő ügyben kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy kizárólag előzetes telefonos időpont egyeztetést követően - elsősorban újpesti lakosok - keressék fel személyesen az Anyakönyvi Csoport munkatársait, lehetőség szerint kísérő személy nélkül.

Anyakönyvi Csoport telefonos elérhetősége: 06 1 231 31 23, vagy 06 1 231 3119

Az igényelt anyakönyvi kivonat átvételének lehetőségét, - amennyiben az ügyfél nem postai úton történő továbbítást kért - a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (1042 Budapest István út 15.) minden szerdai napon 10.00 és 16. 00 óra között biztosítjuk.

A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati helyiségében (1042 Budapest IV., István út 15.) egyszerre maximum 2 fő tartózkodhat.

A Polgármesteri Hivatal Szociális Osztályának ügyfélszolgálatán (1042 Budapest IV., Király utca 12-14.) ügyfelek kizárólag az ügyfélszolgálati térben tartózkodhatnak úgy, hogy az épületbe egyszerre maximum annyi fő engedhető be, ahány ügyfélszolgálati pult működik.

A Polgármesteri Hivatal Lakásügyi Osztályán ügyfélfogadási időben - előzetes telefonos időpont egyeztetést követően - helyiségenként legfeljebb egy ügyfél tartózkodhat.

Lakásügyi Osztály telefonos elérhetősége: 06 231 31 79

A házasságkötések megtartására vonatkozó speciális szabályok

1. A Hivatal házasságkötések céljára szolgáló rendezvénytermében a házasságkötésnél kizárólag
  1. a szertartás vezetője, illetve az anyakönyvvezető,
  2. a házasulók,
  3. a házasulók tanúi,
  4. a házasulók szülei, nagyszülei,
  5. a házasulók testvérei és
  6. a házasulók gyermekei
    lehetnek jelen, melyet a d), e), f) pontban jelöltek Nyilatkozat aláírásával kötelesek igazolni.

2. A Hivatal épületében egyszerre csak egy házasuló pár és vendégeik tartózkodhatnak.

3. Azon házasuló fél vagy a házasságkötésre meghívott vendég, aki a járványügyi készültségi időszak utazási korlátozásairól szóló 408/2020. (VIII. 30.) Korm. rendelet alapján karanténban/ hatósági házi karanténban került elhelyezésre: a Hivatalba, valamint annak a házasságkötések céljára szolgáló rendezvénytermébe nem léphet be a karantén idej alatt. Amennyiben ezen személy/ ügyfél a tiltó rendelkezés ellenére belép a Hivatalba és/vagy a házasságkötések céljára szolgáló rendezvényterembe, e felelőtlen magatartása miatt bekövetkező esetleges károkért a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint teljeskörű felelősséggel tartozik.

Bővebben itt >>



Elérhetőségek


Cím: 1041 Budapest István út 14.
Telefon: 231-3245
Fax: 231-3174
Email: epitesigazgatas@ujpest.hu





A főosztály további irodái, kirendeltségei és osztályai

Igazgatási Osztály
Birtokvédelem
Lakcímrendezéssel kapcsolatos ügyek
Anyakönyv
Állattartás
Hagyaték
Ügyfélszolgálat
Ipar és kereskedelem
Ügyviteli Osztály

Kapcsolódó ügyek
Igazgatási Osztály
Állattartás
Állattartási és állatvédelmi ügyek
Anyakönyv
A házassági névviselési forma módosítása
A magyar állampolgárság megszerzése
Anyakönyvi kivonatok (születési, házassági, halotti bejegyzett élettársi kapcsolatról szóló) kiállítása
Apai elismerő nyilatkozat
Bejegyzett élettársi kapcsolat létrehozását megelőző eljárás
Haláleset bejelentése
Hatósági bizonyítvány
Hazai anyakönyvezést megelőző eljárás
Házassági szándék bejelentése
Születés anyakönyvezése
Születési név megváltoztatása
Birtokvédelem
Birtokvédelmi ügyek
Hagyaték
Hagyaték
Ipar és kereskedelem
Bevásárlóközpontok nyilvántartásba vétele
Elektronikus ügyintézés a kereskedelemben
Kereskedelmi tevékenységek végzésének bejelentése, engedélyezése
Nem üzleti célú közösségi, szabadidõs szálláshely üzemeltetési engedélye
Nyilvántartás az ipartelepekről, a kereskedőkről, szálláshelyekről és a vásárokról, piacokról
Szálláshely-szolgáltatás bejelentése
Telepengedélyezési és bejelentési eljárás
Vásárok, piacok engedélyezése
Zenés, táncos rendezvény engedélyezése
Zenés, táncos rendezvényekről nyilvántartás
Lakcímrendezéssel kapcsolatos ügyek
Lakcímrendezéssel kapcsolatos ügyek
Ügyfélszolgálat
Általános tájékoztatás
Talált dolgok tekintetében követendő eljárás
Tulajdoni lap másolat beszerzése hagyatéki eljáráshoz



Munkatársak

Gerhát Zoltánné osztályvezető
Mike József Lászlóné osztályvezető
Merkwart Annamária csoportvezető
Duli Tímea ügyviteli ügyintéző
Bácsi Diána anyakönyvezető
Badari Krisztina anyakönyvvezető
Balogh-Udvardy Andrea ügyviteli referens
Bencsik Balázs hatósági referens
Csenkiné Turczer Ilona igazgatási ügyintéző
Cserteg-Mikola Györgyi osztályvezető-helyettes, ipari-kereskedelmi ügyek
Czunyi Andrea hatósági referens
Dr. Bognár Ildikó főosztályvezető
Gálik Magdolna hatósági referens, ipari-kereskedelmi ügyek
Gyarmati Gábor hatósági ügyintéző
Heteiné Dobrán Mária hatósági referens
Hortobágyi Noémi anyakönyvvezető
Horváth Adrienn Éva hatósági referens
Kiss Ilona Magdolna ügyviteli alkalmazott
Lex Norbert ügyviteli referens
Lukácsné Borsányi Ágnes hatósági referens
Nagy Istvánné ügyviteli referens
Papp Viola ügyviteli ügyintéző
Pesztránszki Melinda ügyviteli ügyintéző
Pinke Ágnes Noémi ügyviteli ügyintéző
Simon Judit Emese hatósági ügyintéző, lakcím ügyek
Sörös Ágnes ügyviteli alkalmazott
Tóthné Németh Katalin Erzsébet hatósági referens, birtokvédelmi, állattartási ügyek





Kapcsolatok

































EU Cookie Law warning message demo page